Hvor er økonomisjefen?

Strålende sol, vind, blått hav med store bølger og vakker natur.  Når man i tillegg får en herlig vandring blir dagen perfekt, nesten.

Før turen i dag ble det smurt matpakke,  ett rundstykke og banan til hver, litt sparsommelig må man jo være! Tre timer senere begynner vi å bli sultne. Sigrid ser en bar og utbryter: “her kan vi spise lunsj , det lukter deilig”. Jeg minner henne på at vi har med mat. Å da kommer det “at du aldri kan høre på meg” 🤣😂🤣.

PS, det ble matpakke!

Kjære Marit, tidligere turers økonomisjef uten deg går det nok litt mere penger!

Dagens gjøremål er unnagjort, klesvasken henger rundtomkring på rommet. Sigrid er langt fra fornøyd, hull i pengensern, ikke ett, men TO! Krise!

Middagen er spist, ikke spesielt god, men nydelig rødvin, perfekt.

Dagens siste gjøremål er å skrive blogg, som dere skjønner har vi annen hver dag. Men i går kom følgende fra min medvandrer” føler meg sliten I hele kroppen, så jeg tenker du kan skrive bloggen” !

Madeira er ei øy i det østlige Atlanterhavet. Den tilhører Portugal. Madeira er videre navnet på en sjølstyrt region (Região Autónoma da Madeira), som i tillegg består av øya Porto Santo og de to ubebodde øygruppene Selvagensøyene og Desertasøyene.

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg